JDZW2-10 Trasformatore di tensione

Descrizione breve:

Stu tipu di trasformatore di tensione hè una struttura di pilastru, chì hè cumplettamente chjusa è versata cù resina epossidica esterna.Hà e caratteristiche di resistenza à l'arcu, resistenza ultraviolet, resistenza à l'anzianu è longa vita.Perchè u trasformatore adopta un insulamentu di casting cumplettamente chjusu, hè chjucu in grandezza è pesu ligeru, è hè adattatu per a stallazione in ogni pusizione è in ogni direzzione.L'estremità di l'outlet secundariu hè furnita cù una tappa di prutezzione di cablaggio, è ci sò fori di uscita sottu, chì ponu realizà misure anti-furtu.Sicuru è affidabile, ci sò 4 fori di muntatura nantu à l'acciaio di u canali di basa.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Cundizioni di usu

1. temperatura ambiente: -25 ℃ ~ + 40 ℃;
2. Livellu di cuntaminazione: Ⅳ livellu;
3. Cume cù u standard GBl207-2006 "Voltage Transformer".

Principiu

Quandu u transformatore di tensione hè in funziunamentu normale, a tensione trifase di u sistema di putenza hè simmetrica, è a somma di a forza elettromotrice indutta trifase nantu à a terza bobina hè zero.Una volta chì a messa a terra monofase si faci, u puntu neutru serà spustatu, è a tensione di sequenza zero appariscerà trà i terminali di u triangulu apertu per fà u relé attu, prutegge cusì u sistema di putenza.Quandu a tensione di sequenza zero appare in a bobina, u flussu magneticu di sequenza zero apparisce in u core di ferru currispundente.Per questu scopu, stu trasformatore di tensione trifase adopta un core di u jugo laterale (quandu 10KV è sottu) o trè trasformatori di tensione monofase.Per stu tipu di trasformatore, a precisione di a terza bobina ùn hè micca alta, ma hè bisognu di certe caratteristiche di sopraexcitazione (vale à dì, quandu a tensione primaria aumenta, a densità di flussu magneticu in u core di ferru cresce ancu da un multiplu currispondente senza danni).

Perchè avete bisognu di cambià a tensione nantu à a linea?Questu hè chì secondu e diverse cundizioni di generazione di energia, trasmissione è cunsumu d'electricità, i voltages nantu à e linee sò diffirenti in grandezza, è a diferenza hè assai diversa.Certi sò 220V è 380V à bassa tensione, è certi sò decine di millaie di volti à alta tensione o ancu centinaie di millaie di volti.Per misurà direttamente sti voltages di bassa tensione è alta tensione, hè necessariu di fà voltmeters currispundenti di bassa tensione è alta tensione è altri strumenti è relè secondu a dimensione di a tensione di linea.Stu ùn hà micca solu purtà grandi difficultà à a fabricazione di l'instrumentu, ma più importantemente, hè impussibile è assolutamente pruibitu di fà direttamente un strumentu d'alta tensione è misurà a tensione direttamente nantu à a linea d'alta tensione.

Precauzioni

1. Prima chì u transformatore di tensione sia messu in opera, a prova è l'ispezione deve esse realizatu secondu l'articuli specificati in i rigulamenti.Per esempiu, a misurazione di a polarità, u gruppu di cunnessione, l'insulazione di scuzzulate, a sequenza di fasi nucleari, etc.

2. U filatu di u transformatore di tensione deve assicurà a so correttezza.L'avvolgimentu primariu deve esse cunnessu in parallelu cù u circuitu in prova, è l'avvolgimentu secundariu deve esse cunnessu in parallelu cù a bobina di tensione di l'instrumentu di misurazione cunnessu, u dispositivu di prutezzione di relè o un dispositivu automaticu.À u listessu tempu, l'attenzione deve esse pagata à a correzione di a polarità..

3. A capacità di a carica culligatu à u latu secundariu di u transformatore di tensione deve esse apprupriatu, è a carica culligata à u latu secundariu di u trasformatore di tensione ùn deve micca più di a so capacità nominale, altrimenti, l'errore di u trasformatore cresce, è hè difficiule di ottene a correttezza di a misurazione.

4. Nisun circuitu curtu hè permessu nantu à u latu secundariu di u transformatore di tensione.Siccomu l'impedenza interna di u transformatore di tensione hè assai chjuca, se u circuitu secundariu hè in cortocircuit, un grande currente apparirà, chì dannu l'equipaggiu secundariu è ancu mette in periculu a sicurità persunale.U transformatore di tensione pò esse equipatu cù un fusible in u latu secundariu per prutegge si da esse danatu da un cortu circuitu in u latu secundariu.Sè pussibule, i fusibili anu da esse stallati ancu nantu à u latu primariu per prutege a reta di l'alta tensione da mette in periculu a sicurità di u sistema primariu per u fallimentu di l'avvolgimenti d'alta tensione di u trasformatore o di i fili di piombu.

5. Per assicurà a sicurità di e persone quandu tocca à i strumenti di misurazione è i relè, l'avvolgimentu secundariu di u trasformatore di tensione deve esse in terra in un puntu.Perchè dopu à a terra, quandu l'insulazione trà l'avvolgimentu primariu è secundariu hè dannatu, pò impedisce à l'alta tensione di l'instrumentu è u relé di mette in periculu a sicurità persunale.

6. Short circuit hè assolutamente micca permessu nantu à u latu secundariu di u transformatore di tensione.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi